Toimitus- ja maksutavat

Toimitustavat

Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti Postitse postipakettina tai pienlähetykset kirjeenä. 
Toimituskulut lisätään hintaan ja ne näkyvät ostoskorissa ennen tilauksen lähettämistä.
Toimituskulut alkaen 4,90 €/tilaus, pienlähetykset kirjeenä aina ilman toimitukuluja. Kirjeenä lähteviin tilauksiin lisäämme Postin plus-merkin. Plus-lähetykset jaetaan vastaanottajille nopeuteutusti ja lähetysten seurannasta näkee kun Plus-lähetys on jaettu vastaanottajalle. 

 Voimassa olevat toimituskulut näet aina ostoskorissa ennen tilauksen tekemistä.

Maksutavat

Klarna Checkout

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät Klarna Checkout -palvelussa. Tällä hetkellä Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevat maksuvaihtoehdot ovat lasku, tililuotto, korttimaksu, tai suoramaksu pankin kautta. Asiakkaan syotettyä Checkout-palvelulle maksutiedot, jäljelle jäävät ne maksutavat, jotka ovat asiakkaan kohdalla mahdollisia. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, kun se on mahdollista. Asiakas voi vaivatta muuttaa maksutapaa vaikkapa kortti- tai verkkopankkimaksuksi “OSTA”-painiketta painettuaan, jos nämä vaihtoehdot eivät ole alunperin olleet tarjolla. Mikäli asiakas ei syötä henkilötunnusta järjestelmään, niin tällöin vain korttimaksu ja verkkopankkimaksu ovat mahdollisia.

Asiakkaan on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla sekä seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki. Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure–koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

Debit-/Credit –kortti
Voit maksaa Debit-/Credit –yhdistelmäkorteilla sekä Visa Electron korteilla. Debit-kortilla maksaminen on helpompaa, nopeampaa ja turvallisempaa kuin verkkopankissa. Et tarvitse erillisiä tunnuksia vaan ainoastaan itse kortin. Jos maksu menee debit-kortilta, se veloitetaan samalla tavalla suoraan tililtäsi. Koska luottokorttiyhtiösi takaa Debit-/Credit –yhdistelmäkortin maksut, on se sinulle turvallisempi vaihtoehto. Jos ongelmia ilmenee, saat aina rahasi takaisin luottokorttiyhtiöltä, mikäli ostos on tehty eurooppalaisesta verkkokaupasta. Kun valittavanasi on debit eli maksukortti sekä credit eli luottokortti, voit maksaa verkossa tehdyt ostokset suoraan tililtä tai korttiin liitetyltä luottotililtä.

Maksettaessa Credit-kortilla annetaan korttinumeroksi kortin etupuolella oleva 16 merkkiä pitkä numerosarja. Verkkomaksamisessa käytetty 3 merkkiä pitkä tarkistusluku, eli CVV2-luku, löytyy kortin kääntöpuolelta nimikirjoitusalueen oikealta puolelta. Maksaessasi Debit tai Credit/Debit -kortin Debit-ominaisuudella, on käytettävä kortin kääntöpuolen vasemmasta alakulmasta löytyvää numerosarjaa. Ensimmäiset 16 numeroa toimivat korttinumerona ja kolme viimeistä toimivat tarkistuslukuna.

Visa Electron
Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden. Tilauksen yhteydessä sinut ohjataan oman pankkisi suojattuun varmennuspalveluun, jossa ostoksesi varmennetaan verkkopankkitunniksilla (Verified by Visa).

Luottokortti
Hyväksymme kaikki Visa- ja Mastercard-luottokortit.

Verkkopankkimaksu
Voit maksaa tilauksen Klarnan avulla suoraan verkkopankissasi pankkitunnuksillasi.

Lasku
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa ostokset laskulla tai joustavasti useammassa erässä. Mikäli asiakas valitsee maksutavaksi laskun, se lähetetään asiakkaalle sähköpostitse samalla, kun tilaus lähtee varastoltamme. Laskun maksuaika on 14 päivää tilauksen lähetyksesta ja eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.

Erämaksu
Laskun voi maksaa myös 3-36 kuukauden erissä. Laskun voi maksaa myös omassa tahdissa, jolloin asiakas voi itse päättää kuukausittain maksettavan summan (kuitenkin vähintään yhdenksän (9) euroa). Kuukausikustannus on tiedossa, kuten myös se, milloin koko summa on maksettu. Lisäksi kaikki ostokset, jotka maksetaan omassa tahdissa joustavalla erämaksulla, yhdistetään kätevälle kuukausilaskulle. Kuukausilaskusta saa hyvän yleiskuvan omasta tilanteesta ja kaiken saa maksettua vain yhdellä laskutusmaksulla.

Checkout Finland

Kaikki suomalaiset verkkopankit

Mash

Maksuaikaa juuri sen verran kuin tarvitset

Kun maksat ostoksesi Mashin laskulla tai osamaksulla, saat joustavasti maksuaikaa. Molemmat ovat kotimaisia, turvallisia ja helppoja maksutapoja. Valitse vain kassalla Mash-lasku, jonka voit laskun saatuasi muuttaa vaivattomasti osamaksuksi.

Mash-lasku

  • Perinteinen paperilasku on helppo ja luotettava maksutapa.
  • Saat 14 päivää korotonta maksuaikaa.

Jos haluatkin maksaa laskusi erissä, se hoituu kätevästi: laskun saatuasi valitset sinulle parhaiten sopivat erät ja teet sen mukaisen suorituksen. Näin laskusi muuttuu automaattisesti valituksi osamaksuksi.

Mash-osamaksu

  • Osamaksulla maksat hankintasi turvallisesti ja näppärästi erissä.
  • Voit valita maksuajaksi joko 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta.
  • Osamaksun erät laskutetaan 30 päivän välein. Maksaminen hoituu siis kuukauden välein nopeasti ja helposti.
  • Käsittelymaksu 3,90 €/kk, vuosikorko 19,90 %, ei muita kuluja.

Esimerkki: Arvoltaan 2 000 € ostoksen todellinen vuosikorko on 26,44 % maksuajan ollessa 12 kk. Kokonaishinnaksi tulee 2 265,75 € (sis. kaikki kulut).

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 21.3.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Golden Zebra
Haikolankatu 1b
55100 Imatra

044 733 0040
shop@goldenzebra.fi
www.goldenzebra.fi
2836509-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt goldenzebra yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Puh: 044 733 0040 arkisin 10 - 17

Email: shop@goldenzebra.fi 24/7

Golden Zebra
Haikolankatu 1b
55100 Imatra

044 733 0040
shop@goldenzebra.fi
www.goldenzebra.fi
2836509-5

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.