Tee jouluostokset nyt, maksa helmikuun alussa.

Nyt voit tehdä jouluostoksesi kaikessa rauhassa ja maksaa vasta helmikuun alussa! Joulukampanjaetuna voit tehdä ostoksesi marras-joulukuussa ja maksaa vasta 3.2.2019. Maksat vain aloitusmaksun 4,99 € jokaista kampanjalaskua eli ostokertaa kohden.

Tee jouluostokset nyt, maksa helmikuun alussa.

Nyt voit tehdä jouluostoksesi kaikessa rauhassa ja maksaa vasta helmikuun alussa! Joulukampanjaetuna voit tehdä ostoksesi marras-joulukuussa ja maksaa vasta 3.2.2019. Maksat vain aloitusmaksun 4,99 € jokaista kampanjalaskua eli ostokertaa kohden.

Luottotietojen tarkistus

Oston yhteydessä tehdään luottopäätös, mikä voi edellyttää luottotietojesi tarkistamista. Emme luovuta luottotietojasi pankeille tai muille luotonantajille.

Siirtyminen joustavaan erämaksuun

Eräpäivänä voit joko maksaa koko ostoksen ilman korkoa tai alkaa maksaa erissä kuukausittain 19,90 %:n korolla. Voit hakea laskun muuttamista joustavaksi erämaksuksi maksamalla kokonaissummaa pienemmän summan. Joustava erämaksu tarkoittaa, että maksat omaan tahtiisi – kuukausittainen minimisumma on 1 % jäljellä olevasta velasta, kuitenkin vähintään 5 euroa. Voit milloin tahansa maksaa koko luoton pois kerralla.

Esimerkki: Jos teet ostoksen marraskuun alussa ja maksat koko ostoksen helmikuussa eräpäivään mennessä, kertaluoton todellinen vuosikorko 500 €:n ostokselle 4,99 €:n aloitusmaksulla on 6,14 %. Kertaluoton kokonaiskustannus on 504,99 € (jos maksat koko ostoksen eräpäivään mennessä). Jos siirryt joustavaan erämaksuun, esimerkiksi 1000 €:n ostokselle, joka maksetaan 12 samansuuruisessa 93 €:n kuukausierässä, todellinen vuosikorko on 21.82 %, ja luoton kokonaiskustannus on 1111 €.

Maksamattomasta laskusta veloitetaan 5 euron muistutusmaksu.

Kampanjalaskuun sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja.

Linkki vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin.

Henkilötietojen käsittely

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon (09) 425 99 771. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8–18.

Luotonantaja on Klarna Bank AB (julk.), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarna Bank AB (julk.), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm

Yritystunnus: 556737-0431. www.klarna.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 21.3.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Golden Zebra
Haikolankatu 1b
55100 Imatra

044 733 0040
shop@goldenzebra.fi
www.goldenzebra.fi
2836509-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt goldenzebra yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Puh: 044 733 0040 arkisin 10 - 17

Email: shop@goldenzebra.fi 24/7

Golden Zebra
Haikolankatu 1b
55100 Imatra

044 733 0040
shop@goldenzebra.fi
www.goldenzebra.fi
2836509-5

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.